Merhaba Kalem Treni Takipçileri; Biliyorsunuz uzun süredir Haftalık etiketini kullanmıyordum. Bugünden sonra tekrar kullanmaya karar verdim...

Haftalık #23 - Hollanda'dan Gelen Paket ve GvFC Daveti

Şubat 08, 2017 Teknofil 2 Comments

Merhaba Kalem Treni Takipçileri;
Biliyorsunuz uzun süredir Haftalık etiketini kullanmıyordum. Bugünden sonra tekrar kullanmaya karar verdim. Biraz gel-gitli bir yazar olduğum doğrudur, önce kategorizasyonlardan sıkıldığımı söyleyip sonra tekrar kategoriler halinde yazmaya devam ediyorum. Başlığında haftalık yazmayan yazıları da toplayınca tabela 23 oldu. Ne yalan söyleyeyim ben bile bu kadar yazdığıma şaşırdım doğrusu.

Sevgili arkadaşım Havise'nin (nam-ı diğer @serrulata) Hollanda'dan gönderdiği paketi sizlere göstereyim istedim. Paketi aldığımda canım çok sıkkındı ve ilaç gibi geldi resmen, buradan tekrar teşekkür ediyorum. :)
Paketin içerisinde "burada adam gibi mum bulmak zor" dediğim için önce cinsiyetçi olmakla suçlandığım sonrasında sözünü aldığım mumlar var. Gerçekten güzel kokuyorlar.


Yine biraz geç kalan ama sonunda elime ulaştığı için beni mutlu eden bir yılbaşı kartı var. Zarfın üzerindeki mühürde beyaz çikolata renginde çok güzel :)
Hollanda denince akla gelen iki şey; Yel Değirmeni ve Karamelli Waffle. Özellikle bardak altlığını çok beğendim. Bu tür hediyeler insanın enerjisini yükseltiyor gerçekten.




Bir diğer sözüm de 8 Şubat Çarşamba günü Türkiye’nin tek Premium kalem mağazası; Buyaka AVM Barker’s Pen Shop mağazasında düzenlenecek olan, yazı ve kalem kültüründen vazgeçemeyen sanatseverleri bir araya getirecek Graf von Faber-Castell Heritage etkinliği. 

Yıllardır bu blogu yazıyorum. Ama hiç bir firma beni bir etkinliğe davet etmedi ya da "Basın Mensubu" olarak nitelendirmeye layık görmedi. Ta ki dün, yukarıda gördüğünüz maili alana kadar. Bir blog yazarı olarak yazdığınız konuda değer görmek gerçekten onore edici bir duygu. 

Bu yüzden her ne kadar katılamayacak olsam da siz değerli takipçilerime buradan duyurmak istedim, katılanlara sürpriz hediyeler verileceğini de söyleyip bu haftalık yazısını bitiriyorum. 

Kendinize çok iyi bakın :)

2 yorum:

  1. Yahu sen neden yine bana iftira atıyorsun :P Sana cinsiyetçi diyen ben değilim bu arada, yanlış anlamasınlar okuyucular ;) Kokulu mumlardan bahsettiğimizde sen kokusu iyi gelen mumlar bulunmuyor demiştin, ben de sana benim burda severek kullandığım mumlardan göndermeyi teklif etmiştim. Uzun süre beklettim seni, ama umarım değmiştir. Tekrardan kusura bakma bekleme için.
    Ve hepsini güzel günlerde kullanmanı dilerim. Selamlar!

    (Bu arda ben de bloga tekrar yazmaya başlasam mı diye düşünüyorum. Bir blog yazarı olmayı başaramadım bir türlü..)

    YanıtlaSil
  2. Estafurullah ne kusru mumların birini yaktım şu an çok hoş kokuyorlar gerçekten ❤️ Teşekkür ederim. Feministlik konusunu da zamanla aşacağını düşünüyorum :P

    YanıtlaSil