Merhaba Sevgili KalemTreni Takipçileri, Öncelikle hepinizin yeni yılını kutluyor ve bu yeni yılın güzellikler getirmesini diliyorum. Ka...

KalemTreni 2018 Yılbaşı Kartpostalı

Aralık 24, 2017 Teknofil 0 Comments

Merhaba Sevgili KalemTreni Takipçileri,

Öncelikle hepinizin yeni yılını kutluyor ve bu yeni yılın güzellikler getirmesini diliyorum.
Karşınızda kalemtreni.com'un 3. gayet-resmi kartpostalı! Geçen sene Ramazan Bayramında başladığım "Benden bir kartpostal almak ister misiniz?" etkinliğime devam ediyorum.

Cevabınız evet ise yapmanız gerekenler çok basit! Instagram hesabıma ( instagram.com/kalemtreni/ )  Direkt Mesaj ile adres ve ad-soyad bilgilerinizi gönderirseniz, heyecanla beklemeye başlayabilirsiniz.

Beklerken bende göndermek istiyorum derseniz sizi tutmayalım. Alıcı kısmına aşağıdakileri aynen yazın.(bu benim posta kutumun adresi)

Oğulhan Bilecen
PK:31
Etimesgut/ANKARA

Böylece kartınız ya da mektubunuz bana ulaşmış olacak. (Bu arada yukarıda gözüken kartlar el yapımı olduğu için sayıca fazla değiller ama bu olmasa bile elbet elinize beğeneceğiniz bir kart ulaşacak) Yeni yıl sizin için bol kalemli, mürekkepli, kültürlü, yeni hobilerle dolu dolu geçsin. 

-Mutlu Yıllar :)


0 Yorum: