Sivas'da iken Sipariş ettiğim ama Ankara'da teslim aldığım Parker Quink Siyah Mürekkebim geldi ve Kutuyu açarken ki heyecanı siz...

Parker Quink Mürrekkep Geldi!

Ocak 17, 2014 Teknofil 0 Comments

 Sivas'da iken Sipariş ettiğim ama Ankara'da teslim aldığım Parker Quink Siyah Mürekkebim geldi ve Kutuyu açarken ki heyecanı sizinle paylaşmayı çok istedim 
Aslında Mavi-Siyahını alacaktım ama Ofix.com'da bulamadım  bende Siyah aldım ve İlk incelememizi Piyasanın en ucuz ve en kolay ulaşılabilen dolma kalem mürekkeplerinden biriyle yapacağız!
Tam Ulusdaki Tren Garından çıktım kocaman valizimle birlikte Otobüse binmişken beni arayan kargo görevlisi adres eksik dedi sonra müziğin sesini çok açtığım için kapıya not bırakıp gitti sonra arayıp adamı yoldan çevirdim falan bir sürü olay oldu işte o anlardan bir video;

0 Yorum: