Tamam, bu kadar hediye almak yeter. Artık verme zamanı. İki hafta önce yolculuğumuza çıkışımızın 3. yılı doldu ve ben şimdiye vakit bulab...

5th Scrikss Fest ve Kalem Treni 3 Yaşında!

Şubat 10, 2017 Teknofil 24 Comments


Tamam, bu kadar hediye almak yeter. Artık verme zamanı. İki hafta önce yolculuğumuza çıkışımızın 3. yılı doldu ve ben şimdiye vakit bulabildim. Zaten verdiğim şeyler her zamanki gibi 'öğrenci işi/ çam sakızı çoban armağanı' olduğu için pek öyle şahşahalı bir kutlama yapamıyorum. Ama bu iç açıcı renklerdeki defter ve kalemler benden size bir hatıra olur diye bu çekilişi başlattım.


İzleyicim olup yorum bırakan 2 kişiden;

*1. Kişi Scrikss Notelook A5 Boy Animals Temalı Defter ve
              Sarı Renk Sharpie Neon Marker Kalemi

*2. Kişi Scrikss Notelook A5 Boy İstanbul Temalı Defter ve
              Turuncu Renk Sharpie Neon Marker Kalemi             Kazanacak.

Yapmanız gereken; eğer hala izleyicim olmadıysanız,
Sağ Üst Köşeden İzleyicim olmak ve
Bu Yazının Altına Yorum Yapmak


Son Gün 25 Şubat 2017 !
Çekiliş Sonunda şartları yerine getirenler arasından random.org'un 1. ve 2. olarak seçtiği kişiler kazanacak.

Eş zamanlı olarak Kalem Merakı blogu da bir çekiliş düzenledi. Daha çok hediye kazanma şansını yakalamak için o çekilişe de katılabilirsiniz. Kalem Merakı Çekiliş

Kalem Treni'nin uzun yıllar yoluna devam etmesi dileğiyle,
Herkese Bol Şans :) 

*Disclaimer: Bu çekiliş 10 Şubat 2017 Saat: 00.00'da başlamış olup 25 Şubat 2017 Saat: 23.59'da sona erecektir. Kazanan kişi bir hafta içinde adres bilgilerini göndermez ise hakkını kaybeder. Çekilişe görselde kullanılan sehpa çekilişe dahil değildir. Yazar, çekiliş ürünlerini ve koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.

24 yorum:

  1. Tren seyahatlarini özledik ama çekiliş de kaçmaz :) renkler moral veren cinsten, pek güzel

    YanıtlaSil
  2. Çekiliş var dediler geldik :)

    YanıtlaSil
  3. Nice yaşlara :) Trenden bir bilet de ben alayım :)

    YanıtlaSil
  4. Forumda paylaşımınızı gördüm bende katılayım dedim.

    YanıtlaSil
  5. KALEM TRENİ NİCE İSTASYONLARA ULAŞMAN DİLEĞİYLE

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Scrikss kalemlerle hiç aram iyi olmamıştır. Ama bu hediyeler bir harika.

    YanıtlaSil
  8. Sharpie marker kalemleri oldum olası sevmişimdir , ben de çekilişe katılayım:)

    YanıtlaSil
  9. Hem kalem, hem de tren...
    Burayı izlemek için bütün nedenler bir arada.

    YanıtlaSil
  10. Bende bundan sonra sizin takipciniz olucam kalem bambaska bir deger bende koleksiyon yapiyorum daha once yayinlamistim ayrica kaligrafi merakim var tsk ler

    YanıtlaSil
  11. çekilişe bir bilette ben alayım...

    YanıtlaSil
  12. Bir kalem de benim olsun bari :)

    YanıtlaSil
  13. defterler harika ,takipteyim..

    YanıtlaSil
  14. Mutlu yıllar Kalem Treni! Hediyeler için de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. Nice bol kalemli bol defterli yıllara.. :)

    YanıtlaSil
  16. kalem merakından görüp geldim ben de :) takipteyim:)

    YanıtlaSil
  17. nice yazmalı çizmeli renkli yaşlara ^_^

    YanıtlaSil
  18. Keşke daha önce haberim olsaydı. www.sakladik.com oyunu ile duyurup ödülü oradan verirdik. Bu sayede kalemtreni daha çok kişi tarafından duyulmuş olurdu diye düşünüyorum. SAKLADIK oyunları için sponsor ödül önemli ;) aklında olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakladık ne diye merak ediyorsanız blogta yazısı var

      http://www.kalemtreni.com/2016/04/silahn-ve-rozetin-lutfen-sakladk.html

      Sil
  19. Keşke bana dicem ama kısmet çıkar belki

    YanıtlaSil