Merhaba Kalem Treni Takipçileri; Blogun üçüncü yılı şerefine düzenlediğim hediye çekilişi sona erdi. Bir çok kişi katılım koşullarını tam ...

5th Scrikss Fest Sonuçları ve Bu Yıl Boyunca Ne Yapacağız?

Şubat 26, 2017 Teknofil 1 Comments

Merhaba Kalem Treni Takipçileri;

Blogun üçüncü yılı şerefine düzenlediğim hediye çekilişi sona erdi. Bir çok kişi katılım koşullarını tam olarak yerine getiremese de herkesi bu çekilişe dahil ettim. Bir daha ki çekilişe, -evet çekilişler devam edecek- daha inovatif bir çözümle, katılımın daha iyi olacağını düşünüyorum.

Random.org üzerinden yapılan çekilişte;

*Scrikss Notelook A5 Boy Animals Temalı Defter ve Sarı Renk Sharpie Neon Marker Kalemi kazanan izleyicim Oktay Özcengiz ,

*Scrikss Notelook A5 Boy İstanbul Temalı Defter ve Turuncu Renk Sharpie Neon Marker Kalemi kazanan izleyicim Ali Subaşı olmuştur.



Kazananları tebrik ediyor, en geç bir hafta içinde bana Ad Soyad, Adres, Telefon Numarası bilgilerini ulaştırmasını bekliyorum. Aksi halde haklarını kaybedeceklerdir. Buraya Tıklayarak mail atabilirsiniz. -ya da sosyal medya hesaplarımdan da iletebilirsiniz-

Bir önceki çekilişte bir yıl boyunca ne yaptığımızı anlatmıştım, bu sefer ise geçmişe değil geleceğe bakmayı tercih ediyorum.

Önümüzdeki günlerde yayınlanacak yazılar:

İnceleme Yazıları
(Şu an elimde olupta yazısı yazılmayanlar)
  1. Reform  1745  Dolmakalem İncelemesi
  2. Scrikss    419   Dolmakalem İncelemesi
  3. Stabilo BeYou Dolmakalem İncelemesi
  4. Caran d'Ache Infinite Grey Mürekkep İncelemesi
  5. Diamine           Light Green  Mürekkep İncelemesi
Sample İncelemeleri
(Buluşkalarda otlandığım az miktarda mürekkepler)
  1. Pilot İroshizuku Shin-Kai
  2. Diamine Shimering Seas
  3. Levenger Shiraz
  4. Mont Blanc Winter Glow
  5. PW Akkerman 16 Oranje Boven
  6. PW Akkerman 21 Chinatown Red
  7. PW Akkerman 23 Simplisties Violet
Haftalık Yazıları
(Haftalık yazılarında konular anlık değişebiliyor)
  1. Episode: Dizi Kültürü Dergisi
  2. 35. Geleneksel İstanbul Buluşkası
  3. Pilot V-Pen'i Eyedropper'a çevirmek
  4. Resimli Edebiyat Takvimi
Tabiki bunları yazdım diye tüm yıla yayıp başka şeyler yazmayacağım diye birşey yok. Zaten hepsini yazacağımın da garantisini veremem :) Ama başlamak bitirmenin yarısı sayıldığı için gelecek planlarımı buraya yazarak başlayayım istedim. Yeni yazılar çekilişler ve diğer herşey için takipte kalın 💓

Kalem Treni'nin nice uzun yıllar yoluna boyunca devam etmesi dileğiyle...

1 yorum: