Merhaba Kalem Treni Takipçileri; Geçen ki yazımda size bu yıl NaNoWriMo'ya katılacağımdan bahsetmiş, biraz bilgi vermiştim. Eğer bu uz...

NaNoWriMo 2017'ye Hazır mıyız? #Preptober

Ekim 28, 2017 Teknofil 0 Comments

Merhaba Kalem Treni Takipçileri;

Geçen ki yazımda size bu yıl NaNoWriMo'ya katılacağımdan bahsetmiş, biraz bilgi vermiştim. Eğer bu uzun kısaltmayı ilk defa görüyorsanız öncelikle şu yazımı okuyun:"Nanowrimo Nedir?"


Bugün de; Kasım ayına çok az kalmışken, ay boyunca nelere ihtiyacımız olacak onu konuşacağız. Bir nevi hazırlık yani preparing yapacağız. (Preptober isminin nereden geldiğini hemen çıkardınız değil mi? :))
Çok fazla birşeye ihtiyacımız yok aslında. Çünkü bu etkinlikte en önemli şey "yazmak". Bu sefer sinemaya gidip de reklamlarda elindeki mısırı bitirenlerden olmayacağız. Ama yine de BohoBerry'nin Preptober isimli videosunu sizinle paylaşmak istedim. Belki de hazırlık yapmak gelecek olanlardan korkmamayı ve motive olmayı da beraberinde getiriyordur. Önce videoyu izleyelim:

Ne kadar naif bir ablamız değil mi? :) BohoBerry'nin diğer çalışmalarını YouTube'dan ve bohoberry.com'dan takip edebilirsiniz. Özellikle Bullet Journal konusunda feyz aldığım kişilerden.

Şimdi, videodaki bir kaç noktaya değinmek istiyorum. (İzlediniz değil mi videoyu?) Bende BulletJournal'ımda bir preptober sayfası hazırladım ama daha az detayla bir liste oluşturabildim yalnızca. Belki de ileri ki günlerde diğer sayfaları oluşturmam gerekebilir. Şu an için pek bir şey söyleyemeyeceğim ben de sizin gibi ilk defa disiplinli bir şekilde bu işe kalkışıyorum.
Video'da bahsedilen "basılabilir tracker"'da çok işimize yarayacak. Ben sizi bir zahmetten kurtarıp Tam Buraya direkt pdf linkini bırakıyorum. Sticker kağıda çıktı alıp yapıştıracağım en kısa zamanda defterime.

*Bullet Journalıma katettiğim yolu görmek için ihtiyacım var ama ayrı bir deftere başlamayacağım. Çünkü Leuchtturm1917 Bohoberry'ye sponsor oluyor, bana olmuyor :)
*Öykü Defteri için ayrı bir yazı yazacağım yine ay başlamadan.
*Ay boyunca tek bir kalem ve mürekkep atayacağım bu işe. Muhtemelen Pelikan E. Tanzanite ve Scrikss 419 olacak.
*İzlediğim tüm videolarda "Snacks" çok önemli bir yer tutuyor diyorlar. "Çok zorlu bir döneme gireceğim, cukolatam ve cipislerim hep yanımda olmalığğ!" diyen birisi değilim ama konsantrasyonumu sağlamışken yemek, tuvalet vb. şeylerin bölmesini sevmem. Bu yüzden 1.5 yıl önce sigarayı bırakmıştım. Yani olmazsa olmaz bir madde değil ama belki motivasyonu falan sağlar diye.
*Müzik konusu önemli bir madde. Spotify'ın konsantrasyon için hazırladığı playlistleri seviyorum. Yine odaklanma için uzun süreli ASMR videoları açıp dinlediğim oluyor. Bazen de Alexa'ya beyaz gürültü çıkarmasını söylüyorum. Bu da arkaplanı doldurup sadece önüme odaklanmamı sağlıyor.

Açıkcası ben bu kadar hazırlıktan sonra biraz heyecanlandım. Bakalım nasıl olacak hep birlikte göreceğiz.
Gelecek yazıda görüşmek üzere :)

0 Yorum: