Yeniden Merhaba Sevgili Okurlar; NaNoWriMo'ya katılanlar ile yarın roman yazmaya başlayacağız. Bu son günde size motivasyon sağlayacak...

Yazmanıza Yardımcı Olacak Defterler #NaNoWriMo 2017

Ekim 31, 2017 Teknofil 0 Comments

Yeniden Merhaba Sevgili Okurlar;

NaNoWriMo'ya katılanlar ile yarın roman yazmaya başlayacağız. Bu son günde size motivasyon sağlayacak, ilham verecek iki defterden bahsedeceğim.


İlki bu gördüğünüz, Yazsam Roman Olur isimli kitap. Kitap diyorum çünkü siz tamamladığınızda kitap olacak.

İçinde bir enteresan hikaye başlıkları var. Zaten ucu sizi alıp götürüyor. Ben hangi sayfayı fotoğraflasam diye bakarken, şöyle bir kaçını doldurasım geldi. Kendimi zor tuttum. Baştan başlayıp her gün bunun bir-iki sayfasını doldurmayı düşünüyorum. Bakarsınız verilen yere sığdıramayacak kadar çok şey aklınıza gelir ve o öyküyü dışarı taşırsınız. Bir anda ana eseriniz olur. :)

Bir diğer defter ise Tosbaa markasının Edebiyat Serisi defteri. Ben bundan sipariş verdim ama gecikti biraz. O yüzden temsili fotoğraf koydum. Roman, Öykü, Şiir vb. gibi renkleri var büyük ihtimalle içerisi boş düz bir defter. Ama kapak yeterince motive edici benim için. Tosbaa markasını sürekli kalitesiz kağıtla defter yapıp "bakın el yapımı... bakın geri dönüşümlü kağıt..." diye pazarlamasına uyuz olsam da bu deftere bir şans vereceğim.

Bu arada NaNoWriMo ile ilgili anlık gelişmeleri Kalem Treni Instagram Hesabı üzerinde paylaşacağım oradan takip edebilirsiniz.

Hepinize bol ilhamlı günler! :)

0 Yorum: