Uzun bir aradan sonra, hazır görüntülenme sayımız 10.000'i yeni geçmişken bir çekiliş daha yapalım dedik. Yine Scrikss ürünlerinden ...

3rd Scrikss Fest Giveaway / Hediye Çekilişi PenTrain

Ağustos 21, 2014 Teknofil 29 Comments


Uzun bir aradan sonra, hazır görüntülenme sayımız 10.000'i yeni geçmişken bir çekiliş daha yapalım dedik. Yine Scrikss ürünlerinden verdiğim için bu çekilişe de Üçüncü -Geleneksel- Scrikss Şenlikleri adını verdim. Sözü uzatmayıp közü soğutmadan bu çekilişten neler kazanabileceğinizi açıklayayım.

Hediyeler yine iki kişiye gidiyor. İzleyicim olup yorum bırakan 2 kişi;

*Scrikss NoteLook "World Tour Nights" Serisinden A5 Boyutlu Sert Kapaklı Defter

*Scrikss Dopio Rollerball & Highlighter İkisi Bir Arada Kalem Kazanacak.

Yapmanız gereken; eğer hala izleyicim olmadıysanız,
Sağ Üst Köşeden İzleyicim olmak ve
Bu Yazının Altına Yorum Yapmak


Son Gün 29 Ağustos 2014 !
Çekiliş Sonunda şartları yerine getirenler arasından random.org'un 1. ve 2. olarak seçtiği kişiler kazanacak.

Scrikss Oyunları Başlasın! :)

*Disclaimer: Bu çekiliş 21 Ağustos 2014 Saat: 19.00'da başlamış olup 29 Ağustos 2014 Saat: 23.59'da sona erecektir. Kazanan kişi bir hafta içinde adres bilgilerini göndermez ise hakkını kaybeder. Çekilişe masa dahil değildir.

29 yorum:

  1. Bu sefer ben isterim ama forum donanimdan Qanzen ;)

    YanıtlaSil
  2. Bende isterim. forum'dan kaskas123

    YanıtlaSil
  3. Harika bir çekiliş=) Bu defterleri pek seviyorum, şansımı deneyeyim o zaman =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz o zaman :) Tweetiniz için de çok teşekkürler.

      Sil
  4. ah, harika bir çekiliş! umarım şanslı kişilerden biri ben olurum hihi. :)

    YanıtlaSil
  5. Şansımı deneyeyim bakalım :)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. güzel kalemler.
    Benim olsun ltfn.
    Şans bana gülsün...

    YanıtlaSil
  9. merhaba,
    çok hoşlar işyerimde hep benimle olurlar :)
    umut sukran olarak gfc den izliyorum
    umutsukran22@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Bende isterim :) forum donanımdan G. House M.D

    YanıtlaSil
  11. Bu sefer olacak. Forum donanımdan Endloslove

    YanıtlaSil
  12. Hazır okul için alışveriş üstü, bu güzeller benim olsalar :)
    Hadi işallah :)

    YanıtlaSil
  13. Şans bir kere de bana güler mi acaba diyerek, katılıyorum. :)

    YanıtlaSil
  14. merhaba :) umarım bana çıkar.

    YanıtlaSil
  15. bu oyunda ben de varim. sansina guveniyorum. yarismacilara basarilar diliyorum

    YanıtlaSil
  16. masa da güzelmiş, çekilişe onu da dahil etsek ya :)

    YanıtlaSil
  17. keyifle katılıyorum
    ecefobi

    YanıtlaSil
  18. Merhaba diyerek ben de katılıyorum. :)

    YanıtlaSil