Bu hafta haftalığımla Mürekkepbalığı dergisi alıp haftalığa konuk edeyim istedim. Çünkü bu dergiyi, yüz yüze olmasa da aynı şeyleri konuş...

HAFTALIK #8 Mürekkepbalığı

Ağustos 13, 2014 Teknofil 8 Comments


Bu hafta haftalığımla Mürekkepbalığı dergisi alıp haftalığa konuk edeyim istedim. Çünkü bu dergiyi, yüz yüze olmasa da aynı şeyleri konuştuğumuz insanlar çıkarıyor. Dergiye emek veren çoğu kişiyle, az çok sohbetim olmuştur. Ama önemli olan, bu derginin ülkedeki tek 'Yazı Kültürü' dergisi olmasıdır. Evet sadece dolma kalemlerle alakalı değil, trenlerle zaten alakası yok. Ama olsa fena olmazdı :) Bu dergi, yazı hakkında her şeyden bahseder. Eğer yazıyı, yazı yazmaktan çok seviyorsanız bu dergiyi de çok seveceksiniz.


Instagram

Yeni çıkan üçüncü sayının sonundaki, Instagram fotoğraflarıyla yapılan künyeye beni de eklemişler.  Alfabetik sıraya göre sol alt köşeyi kapmışım :) kendilerine çok teşekkür ediyorum. Dilerseniz yukarıdaki mavi butona tıklayıp bu fotoğrafı Instagram üzerinde görebilirsiniz. #PenTrain etiketini kullanarak paylaştığım fotoğrafları takip edebilirsiniz.


Bu hafta bahsetmek istediğim bir diğer şey ise bu el yapımı kitap ayracı. Genişletilebilir Cep Yapımından arta kalan Canson kağıtlarını kullandım. Anneme aklına ne geliyorsa çizmesini söyledim. Doğaçlama yaptı. Kuru kalemle, suyla ıslatarak ya da fırça ile. Ben sadece izledim ve ortaya bu çıktı. Bir çok açıdan farklı anlamlara sahip yeni ayracımı çok beğendim. :)


Sadece bununla da bitmiyor. Bu ayracı pres kaplattığımda arkasında anlamını bilmediğim kelimeleri yazmakta kullanacağım bir alan oluşturdu böylece su bazlı asetat kalemi Edding 150S ile önce buraya bilmediğim kelimeleri yazacağım. Kitap bitince de silip, anlamlarıyla birlikte kitabın içine post-it ile yapıştıracağım.

Siz de kendi kitap ayracınızı oluşturmak istemez misiniz?

Herkese Bol Balıklı Günler :)

8 yorum:

  1. Ayracin cok guzel olmus. Arkasina bilmedigin kelimeleri yazmak da cok guzel fikir. Ben de uygulayabilirim uygun ayraclarimla :) Yazmaya devam ettigini gormek de beni cok sevindirdi. Haftalik yazilarini zevkle okuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normalde not defterine yazıyordum bilmediğim kelimeleri. Ama her zaman yanıma not defteri alamıyorum böylece o bilmediğim kelimeler bilinmezlikte kalmaya devam ediyordu. Ben de ayracın üstüne yazayım nasıl olsa hep kitabın arasında oluyor dedim.
      Yazmak için beni siz motive ediyorsunuz. Teşekkürler

      Sil
  2. Ayraç olayına bayıldım, özellikle silinebilmesine :)
    O konuştuğumuz şeyi de burada görmek isterim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Berk
      O konuştuğumuz şey bir sonraki Haftalık'ın konusu olacak :)

      Sil
  3. Çok iyi düşünülmüş bir fikir, ben de uygulamayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap ayracı değil mi? Gayet kullanışlı oluyor yanında bir kağıt daha taşımak zorunda kalmıyorsun. :)

      Sil
    2. Evet, silinebilmesi de çok amaçlılığını uzatmış :)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil