Gece yorumlar kısmını kapattım isimleri list randomizere ancak sabah verebildim. O kadar çok değildi ama anca yetişti. :) Neyse Üçüncü Scr...

3rd Scrikss Fest Results / Çekiliş Sonuçları

Ağustos 30, 2014 Teknofil 5 Comments

Gece yorumlar kısmını kapattım isimleri list randomizere ancak sabah verebildim. O kadar çok değildi ama anca yetişti. :) Neyse Üçüncü Scrikss Şenlikleri'nin kazananları yukarıda yazdığı gibi Umut Şükran ve Hamza Enecur olmuştur. Kendilerini tebrik ediyor bana en kısa zamanda adres ve telefon bilgilerini göndermelerini istiyorum. Ne kazandıklarını tekrar hatırlatayım :)

*Scrikss NoteLook "World Tour Nights" Serisinden A5 Boyutlu Sert Kapaklı Defter

*Scrikss Dopio Rollerball & Highlighter İkisi Bir Arada Kalem

En geç bir hafta içinde bana bu bilgileri ulaştırmazsanız maalesef hakkınızı kaybedeceksiniz. Yeni yazılarda görüşmek üzere.
Bol Scrikssli Günler :)

5 yorum:

  1. tesekkur ederim mesaj gonderdim :)))

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun şiirinde bende sıra :)))

    YanıtlaSil
  3. Üçüncü olmak da iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  4. süper çok teşekkürler hemen ulaşıyorum size :)

    YanıtlaSil
  5. mail adresinizi bulamadım https://www.facebook.com/teknofil.pc face adresinize yazıyorum bilgilerimi.

    YanıtlaSil