Selamlar bugün size lise yıllarımın sadık dostu, çok eğlenceli bir kalemden bahsedeceğim. Edding 150 S ile tanışmam okulun rehberlik servi...

Edding 150 S Silinebilir Asetat Kalemi İncelemesi

Mart 19, 2014 Teknofil 2 Comments

Selamlar bugün size lise yıllarımın sadık dostu, çok eğlenceli bir kalemden bahsedeceğim. Edding 150 S ile tanışmam okulun rehberlik servisi sayesinde oldu diyebiliriz. bilirsiniz sürekli programlı çalışmanız gerektiğini söylerler ben de bu hazırlık kulvarında son tura girerken bu kalemden çok yardım aldım çünkü bu kalem camın üzerine yazıldığında silinebiliyor! Ne ilginçtir ki silineceğine inanmayıp, kendinden bezmiş olan Galeri Ekin çalışanına deneyip göstermesini söyledim o da beni kırmadı sağ olsun. Cam tezgahın üstüne bir çizik atıp, ıslattığı parmağıyla mürekkebi sildi.

Hep parkelere yazı yazmak isterim zaten :)
Maalesef tek çeşidi vardı ki mavi ve SuperFine olanıydı o da. SuperFine, dolma kalemlerdeki ExtraFine a eş değer bir kalınlık-0,3mm-. OHP asetat kalemlerine verilen isim, 'O Halde Parkeye' de yazar demek. Edding markası genellikle boardmarker kalemler ve Yapı Malzemeleriyle beraber kullanılabilen kalemler ile nam salmış bir alman markası.

Cama yazacaktım ama karanlık olduğu için
ablamın düğün albümüyle yetindim :)
Non-Permanent yani kalıcı olmayan mürekkep, Selena'nın Write Your Name'de bahsettiği türden değil. "A permanent mark, let them grave. It`s what we are, more than words, this love is art." 
Normalde permanent markerla yazılan yazıları da alkollü bez ile silmek mümkün,fakat bu kalemin su bazlı olması silme işlerinde kolaylık sağlıyor



Edding kendi sitesinde bununla kartona dahi yazabilirsiniz demiş, ne güzel demiş. Burada Rasim Özdenören'in Açık Mektuplar derlemesi var. Adam 25 yaşındayken Yeni İstiklal'de ki köşesinde genç yazarların yazılarını değerlendirip okuyucularla paylaşıyormuş. Bir şeyler yazma düşüncesinde olanlar için kesinlikle okunması gereken kitaplardan biri.

Parmağıma bulaşan
mürekkepler
Dolma kalem mürekkebinden daha
kolay çıkıyor elden :)
Ben bu kalem ile asetada yazmayı düşünmesem de sonuçta bu bir asetat kalemi, üstelik bir asetat kalemine göre renk yelpazesi oldukça geniş sayılır. Siyah, mavi, kırmızı ana renklerinin yanına (aslında siyah ana renk değildir, doğal bir renk de değildir ama konumuz bu değil :)) turuncu, kahverengi ve yeşil renk seçenekleri mevcut.

 (Anlatım bozukluğu varsa kusura bakmayın. Yanınızda, uykusunda başbakanla sohbet eden bir arkadaşınız varsa post yazmak daha da zorlaşıyor)


Hepinize Hatalarınızı Silebileceğiniz Günler Dilerim :)

2 yorum:

  1. Bir tahminde bulunmak istiyorum; Ablanızın düğün fotoğrafına yazmadan önce ucundan siliniyormu diye denedinizmi? Ben risklere karşı hep öyle yaparım da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni gördüm kusra bakmayın, aynen öyle yaptım :) hatta garanti olsun diye fotoğraf albümünün naylonuna yazdım :) çok güzel bir kalem halen kullanıyorum, kağıdın üstünü bantlayarak yazıp siliyorum

      Sil