Merhabalar Borç yiğidin kamçısıdır demeyip, haftalığımı vermeye geldim sizlere. Bu hafta birçok kayıp yaşadık, ülkenin neresinde olursak ...

Haftalık #1 Metallic Lamy Safari

Mart 18, 2014 Teknofil 0 Comments

Merhabalar
Borç yiğidin kamçısıdır demeyip, haftalığımı vermeye geldim sizlere. Bu hafta birçok kayıp yaşadık, ülkenin neresinde olursak olalım tepkimizi gösterdik. Ben ani bir kararla Kayseri ve Trabzon'da ziyaretlerde bulundum. Orada da boş durmadım dedim kesin burada dolma kalem satan kalender,ak sakallı,şeker yüzlü amcalar vardır deyip meydandan girdim uzun sokağa.



Hemen sağda vitrini dolma kalemlerle dolu bir kırtasiye gördüm, ekmek çıkmayacağını bilsem bile girip dedim ki "sizde dolma kalem var mı?" diye sorunca adam dalga geçer gibi gülümsedi, arkadaki dolabı gösterdi. Gerçekten de bir duvar dolusu kalem vardı ama benim demek istediğim o değildi. Yüzlük bir CD paketini parçalayıp silindir kutuya koymaya çalışan meymenetsiz adama geri dönüp "ben hediyelik bir şey aramıyorum mesela eski, piyasadan kalkmış dolma kalem var mı?" dedim örnek olarak Scrikss'in 85 yada 17sini söyledim. Yine dalga geçer gibi bıyık altından gülüp "burada bulman imkansız, çok zor bulursun" dedi.



Hevesimi kırmaya çalışan keltoş adamı es geçip yürümeye devam ettim. Bana göre dolma kalem satabilmesi için birisinin sevecen bir tipte olması lazım yani, neyse ki bir süre sonra aradığım amcaları buldum, güzelce derdimi anlattım adam tezgahların arkasına falan baktı, bir süre sonra bende aramasına yardım ettim. Sohbet ettik biraz, Scrikss tükenmez ve dolma kalemlerde hediyelikli kutularıyla birlikte Trabzon'u tekeline almış gibi görünüyor. Uzun uğraşlar sonucu bir tane bordo renk Scrikss 17 bulduk. Adam üzerine fiyat etiketi yapıştırmıştı ki en sinir olduğum şey lekesini anca çıkarabildim. Kalemin piston vidası çeyrek tur kadar boş dönüyordu, adamla bunun için pazarlık yaptım ama beni bu olaylı (kapı kollu falan) olan Trabzonspor-Fenerbahçe maçına geldiğimi düşünüp bir kuruş indirim yapmadı canı sağ olsun.



Bu hafta onun incelemesini yapmayı planlıyorum. Ama daha öncesinde Trabzon'da hazırladığım daha eğlenceli bir inceleme var bu yukarıdaki gri eleman eğlenceli vakitler geçirmemi sağlamıştır hep. Onun dışında odada bir arkadaşla kitapyurdu'ndan sipariş verdik o geldi bu hafta o kitapları okumayı düşünüyorum.
Metalikli Safariye gelecek olursak düşündüm ki Lamy neden isminin yazdığı yere metalik renkte bir malzeme yerleştirmiyor ve mekanik kalemlerimden biriyle düşündüğüm gibi yaptım. Sizce de güzel olmamış mı?

Böylece haftalık gününe karar vermiş olduk. Her salı günü gelin, hani nerede bizim haftalık deyin, hakkınızın peşine düşün biraz.
Herkese bol haftalıklı günler! :)

0 Yorum: