Dün Sivas'a döndüm. Ama bugün aldığım haber ile trende yaptığım yaptığım şeylerin bir önemi kalmadı. ben trenden indikten 5-10 dakika ...

Bindiğin Tren Katil Olabilir!

Mart 16, 2014 Teknofil 0 Comments

Dün Sivas'a döndüm. Ama bugün aldığım haber ile trende yaptığım yaptığım şeylerin bir önemi kalmadı. ben trenden indikten 5-10 dakika sonra üniversite girişine yakın bir yerde, hemzemin geçitte 2 üniversite öğrencisi hayatını kaybetmiş. Yukarıda ki fotoğraf bir sonra ki tren geçerken çekilmiş olmalı diye düşünüyorum. Çünkü; hiç bir tren bir araca çarptığında "aa arabaya çarptım koca treni durdurayım da adamlara yardım edeyim" demez. Bu yüzden her tren bir seri katildir.
Merhumların nereye gittikleri kesin bilgi olmamasına rağmen bazı kaynaklarda rektör yardımcısının evine çay içmeye gittikleri söyleniyor. Ölenlerin İlahiyat Fakültesinde Din kültürü ve ahlak bilgisi öğrencisi oldukları öğrenildi. Belki de ben bindim diye öldüler. Zira yıllar önce İstanbul'da bindiğim Ro-Ro feribotu da 1 hafta sonra içinde 10larca tır ve kamyonla birlikte batmıştı. Allah rahmet eylesin.

Herkese Metanetli Günler Dilerim.

0 Yorum: