Daha önce hiç bir postun başlığını bu kadar uzun süre düşünmemiştim, düşündükçe aklıma anlaşılması daha zor şeyler gelip duruyordu. Bugü...

HAFTALIK - Yeni Yazı Dizisi

Mart 10, 2014 Teknofil 0 Comments


Daha önce hiç bir postun başlığını bu kadar uzun süre düşünmemiştim, düşündükçe aklıma anlaşılması daha zor şeyler gelip duruyordu. Bugün aradığım ismin çok yakınımda olduğunu fark ettim. Oda arkadaşımın önerisine göre her cuma yayınlanmak üzere "Bayramlarım" adını kullanabilirdim, çünkü her cuma bir müminin bayramı olmalı imiş falan. Etraftan da düzgün bir şey duyamadım.

Gün geçtikçe, bu bloga yazı yazmadıkça, siz izleyicilerime kendimi borçlu hissediyordum. Kişisel muhasebemi yaparken aklıma geldi. (evet, tüm makbuzları biriktirip gelir-gider hesabı yapma gibi bir hobim var ve oldukça eğlenceli bir şey) "Ben okuyucularıma haftalığımı vermiş miydim?" diye bir iç muhasebe yaptım, böylece bu bölümün ismi netlik kazandı.



Tabii isim bulunmadan önce yazılan olayların çoğu önemini kaybetti o yüzden bu yazıyı bir tanıtım olarak kabul etmenizi istiyorum ve güncel olan tek şey yukarıda gördüğünüz sevimli ajanda kaldı.

'Yeşil Kalplinin Defteri' ön satışlardan indirimle almış olduğum içinde Bağ-Bostan bilgileri olan, hangi ayda hangi sebze ve meyveleri ekmeniz, onlara nasıl davranmanız gerektiğini söyleyen bir ajanda, Yazılabilir alanı diğer ajandalara göre daha çok olsa da kağıt kalitesi çok düşük. Ürün açıklamasında size organik bir şey alıyormuşsunuz gibi hissettiren defter benim umduğum gibi değildi açıkçası. Scrikss 85'imin yeşiliyle de uyumlu olduğunu söyleyip izinizi istiyorum, çünkü yazılacak daha çok 'Tren Seyahati' ve inceleme yazısı var. İsme karar verdim ama haftanın hangi günü yazacağıma karar veremedim maalesef )

Herkese Bol Haftalıklı Günler :)


0 Yorum: