Bu gün tam da bir inceleme sayılmayacak bir yazı yazmak istedim. Çünkü bu defter markası ve defterleri (Taştan üretildiği söylenen Auqa ...

Gıpta Epik, Türk Şairleri Temalı Defter

Mart 11, 2016 Teknofil 0 Comments



Bu gün tam da bir inceleme sayılmayacak bir yazı yazmak istedim. Çünkü bu defter markası ve defterleri (Taştan üretildiği söylenen Auqa modeli hariç) bizim tarzımıza uymuyor. Baştan söyleyeyim, kağıt kalitesi berbattan da öte. Ama cezbedici bir özelliği kapağının Tevfik Fikret temalı olması.

  • Tabii ki sadece Tevfik Fikret değil, Mehmet Akif Ersoy, Mevlana vb. birçok Türk şairini özet geçen (özetten birşey anlamam diyorsanız buyrun Vikipedi sayfası) bir tasarım oluşturmuşlar.


Defterin iç sayfalarında gördüğünüz gibi bir takım bölümler var bunlardan birisi ise küçük kutucuklarda yapılacaklar listenizi not almanızı sağlayan günlük ajanda. Ama yinede 17.5 TL lik fiyatını mahzur göstermiyor.


Yazı denemesini önceki inceleme için mürekkeplediğim kalemlerle yaptım. Sadece biriyle bile yazsam yeterdi aslında. Bir sonraki fotoğrafta göreceğiniz üzere. "Lanet olsun dostum benim üzerimde dolma kalem kullanabileceğini kim söyledi" şeklinde atarlı bir kanama kırçıllanma diğer sayfaya kadar geçme gibi tüm olumsuzlukları gösteriyor. 

,
Şimdi buraya Murat Engin Ekin'den bir alıntı yapardım ama. "Edepli Edipler"in kafamı bozmasından korkuyorum. 
  • Gördüğünüz gibi bu deftere verilen parayla çok şey alınırdı ama en basitinden örnek verecek olursam 3 tane Rhodia Dotpad alınır mesela. Neyse artık mekanik kalemle ders notlarını buna alacağım ama renkli kalem kullanamayacağım ortada.
2016-YGS'ye girecek olanlara başarılar :)

0 Yorum: