Geçen hafta incelemesini yaptığım el yapımı özel tasarımlı defterlerden birini sizlere çekilişle hediye etmek istiyorum. Her tasarımdan b...

Impressive Errors Giveaway

Mart 14, 2016 Teknofil 12 Comments


Geçen hafta incelemesini yaptığım el yapımı özel tasarımlı defterlerden birini sizlere çekilişle hediye etmek istiyorum. Her tasarımdan bir adet üretilebildiği için size özel olacak bu defteri çekiliş sonuna kadar göstermeyeceğim. Ama kapak tasarım hariç diğer her şey kaliteli el işçiliğiyle bir araya getirilmiş bu defterde de. Diğer tasarımları incelemek için Doğa Hanım'ın Atölyesi'ne de göz atabilirsiniz.
Bu markayı daha önce duymayanlar ise yaptığım incelemeyi buradan okuyabilir.

Katılmak için yapmanız gereken şeyler çok basit.


  1. Sayfanın sağ üst köşesinden "Bu Siteye Katılın" butonuna basarak izleyicim olun.
  2. Bu yazının altına izleyici olduğunuz google hesabıyla yorum bırakın.
Çekiliş sonunda bu iki şartı yerine getirenler arasından random.org ile yapılan listelemede 1. olan kazanacak.

Son gün 21 Mart 2016!
*Disclaimer: Bu çekiliş 14 Mart 2016 Saat: 08.00'da başlamış olup 21 Mart 2016 Saat: 23.59'da sona erecektir. Kazanan kişi bir hafta içinde adres bilgilerini göndermez ise hakkını kaybeder. Kazanan kişi 1 Adet 'Impressive Errors marka el yapımı defter' kazanacaktır. Yazar çekiliş ürünlerini ve koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.

12 yorum:

  1. Takipteyim. Defteri gösterseydiniz iyiydi:-) İki kere meraklandım. Gerçi aynısından bir tane daha yok dediginize göre bildik bir şeyle karşılaşmayacağımız kesin.Doğa Hanım' ın atölyesinden biraz ip ucu toplayayım ben. Nice yazılar dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Bloğu takip ediyorum uzun zamandır. Kazanan için oldukça özel olacaga benziyor.

    YanıtlaSil
  3. Ben de beğendim, kesinlikle denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Umarım bu defter ile ilgili bir gözlem-inceleme de okuruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oktay bey geçen hafta yazdıgım inceleme yazısını buradan okuyabilirsiniz.
      http://kalemtreni.blogspot.com.tr/2016/03/impressive-errors-el-yapm-defter.html

      Sil
  5. Blog eğlenceli, tren seyahatleri süper.

    YanıtlaSil
  6. Nasıl bir defter acaba? :))

    YanıtlaSil
  7. sizdeki defter yeterince iştah kabartıcıymış, bu defterin de aynı güzellikte olduğunu tahmin ediyorum.

    YanıtlaSil
  8. Mobilden siteye katılmak baya işkence ama galiba başardım.:)

    YanıtlaSil
  9. Kullanmaya kıyılamayacak ve saklanacaklar arasında yerini bulabilir

    YanıtlaSil