Artık ikinci bir günlük daha tutmaya başlayacağım. Taa ki olayın içinde mahsur kalıp yazamayana dek.. Durum böyle giderse kabarık bir defte...

Infilāk Sesleri Eşliğinde..

Mart 13, 2016 Teknofil 2 Comments

Artık ikinci bir günlük daha tutmaya başlayacağım. Taa ki olayın içinde mahsur kalıp yazamayana dek..
Durum böyle giderse kabarık bir defter olacağı  kesin. Ama -hani derler ya- temmenimiz olmaması yönünde.
Hazır şu anda Facebook'a girilemiyorken bu sayfadan başka bana söz hakkı verecek bir mekan daha göremiyorum.

Çok fazla geriye gitmeye gerek yok aslında.

  • Beş ay kadar öncesinde Ankara Garı Patlamasında ben bir süpermarkette kasiyerlik yapıyordum. 
  • Şubat 2016'da Kızılay'da Patlama olurken Mithatpaşa Caddesinde bir berberde traş oluyordum. Hatta caddede kamyonların otobüslerin falan çarpıştığını sandık sesi duyunca. 
  • Bugün'de (Mart 2016 Patlaması) anne ve babamla Alacaatlı tarafında piknikdeydik. Dönüş yolunda, kız kardeşim arayıp derste camların kırıldığını, tüm binalardan turuncu bir ışığın yansıdığını söyledi. Hala onu bekliyoruz şu an. 


Şimdilik bu kadar, umarım daha üstüne ekleyeceğim bir şey olmaz.

2 yorum:

  1. Çok çok geçmiş olsun.. Kardeşin nasıl şu an? İyi mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kendisi iyi, geçte olsa geldi. Teşekkür ederim.

      Sil