Yeniden Merhaba; Gördüğünüz üzere blog tasarımı değişti bu değişikliğe ne sebep oldu derseniz. Eski -mavili- tasarımı sanıyorum fazla uğ...

Gücü Kullan Luke! | Yeni Tasarım Hakkında

Mayıs 04, 2016 Teknofil 0 Comments


Yeniden Merhaba;
Gördüğünüz üzere blog tasarımı değişti bu değişikliğe ne sebep oldu derseniz. Eski -mavili- tasarımı sanıyorum fazla uğraştırmasın diye seçmiştim öyle çok aramamıştım bulmak için. O günden bu güne 2.5 yıl geçti hala çok bir beklentim yok ama bir okuyucu kitlem olmuş oldu zamanla. Ben hiç birşey yapmayıp olduğu gibi bıraksam burayı takip edilmeye devam edilecekti çünkü artık bir kaynak niteliğindeydi blogum.

  • Mesela şu 3 dolarlık Scrikss Peak'in yazısına her gün 50 kez tıklanıyor. Düşünüyorum " lan daha doğru düzgün yazılmış incelemeler yazılar varken insanlar neden inatla bu yazıyı açıyor? Daha popüler bir incelemenin tıklanması 100de kalırken bu 2000 ve artmaya devam ediyor."

Eskiden ben.. Bir hafta inceleme bir hafta tren seyahati diye planlayarak bu işi yürütmeye çalışmıştım. Ama gelin görün ki her hafta trene binecek her hafta kalem mürekkep satın alacak değildim. Bu kendimi zorlamak olurdu ve bir şeyin başına zorla oturttulduğum her seferinde zararla kalktığımı fark edince tüm kategorizasyonu hashtagleri bilmem kaçıncı yazı diye saymayı bıraktım.
  • Bu sayede bu duyuruyu Dünya Star Wars Günü kutlamasıyla aynı başlıkta toplayacak kadar özgürleştim. Bu demek olmuyor ki ne yazarsam okuyacaksınız. Hayır. Sadece istediğim zaman istediğim şeyi yazmak istiyorum ve buna kimse engel olamaz. Böylece yaratıcı fikirler ortaya atabilmem için bir ortam oluşturmuş oluyorum kendime -Yarın bir bakmışsınız burası makyaj kanalı olmuş falan :D - 
Neyse, efenim genel olarak pek bir şey değişmiyor incelemeler aynı, hatta biraz daha sade anlatımlı olacak ve Haftalık etiketini de düşüncelerim bir araya gelip yazı halini aldığı her başlığa yapıştıracağım.

-Güç sizinle olsun!

0 Yorum: