Lamy'nin geçtiğimiz aylarda piyasaya çıkardığı özel üretim Safari modelinden bahsedeceğim, Dark Lilac'tan...  Öncelikle deği...

Lamy Safari 2016 SE Dark Lilac & Lamy Dark Lilac

Mayıs 24, 2016 Teknofil 0 Comments


Lamy'nin geçtiğimiz aylarda piyasaya çıkardığı özel üretim Safari modelinden bahsedeceğim, Dark Lilac'tan...


 Öncelikle değinmek isteğim kısım, bu kalemin ucu siyah. Siyah arkadaşım! Ucu da siyah klipsi de siyah. Belli bir nedenden ötürü siyah. Hero markası bundan yıllar yıllar önce mor renkli replikasını HERO 359 Summer Safari adıyla çıkarmıştı da ondan. Farklı olması için 1. Ucunu siyah yaptılar. 2. Klipsini siyah yaptılar. 3. Gövdesini mat yaptılar.

  • Aynı zamanda seneye Neon serisi yerine Dark serisi yaparlarsa şaşmam. Dark Yellow yada Dark Green renkleriyle gelmesinler de bu sefer...
SırasıylaLamy Safari Red (2012)
Lamy Safari Neon Coral (2014 SE)
Lamy Safari Dark Lilac (2016 SE)
Diğer Safarilere ıslaklık kuruluk vs. hiç bir özelliği değişmiyor Dark Lilac'ın.
 Anlıyacağınız kel kız yine kel kız. Potik de alsan fistanda giydirsen yine aynı kız.


Her sene kalemin rengiyle uyumlu kartuşlar çıkarıyordu Lamy. Ama bu sefer yine bir değişiklik yaptı yüzümüzü kara çıkardı. Şişe mürekkebinden alıcam diyenlere "Lamy öyle yapmıyo'kii" diye cevaplar verdik ve olan bu. 
  • 50ml''lik şişelerinde mürekkep temizleme şeritlerinden olduğundan da bahsedeyim ama bu kalemin tutamağını silmek için. Ucunu temizlemeye çalıştığımdan söylüyor değilim :)

Dolumu Lamy'nin yaygın bir kullanımı olan Z24 Converter'i ile yapacağız. Yaygın diyorum çünkü, benim gibi karadüzenle çalışan birinde bile 2-3 tane var bunlardan. 
  • Ama doldurmadan önce önerim. Ucu bir süre ılık suda bırakmanız ya da içine bir kaç defa su çekip atmanız. Sebebi ise Lamy tüm kalemleri satışa sunmadan önce mavi mürekkeple deniyor. Haliyle az da olsa damakta ve uçta mavi mürekkep izleri kalıyor.

Yazı denemesini bu sefer iki farklı kağıtta yaptım. Bnulardan bir 60 gramlık ince kağıdıyla Fabriano Traccia diğeri ise 80 gramlık sık perdahlı kağıdıyla Rhodia Dotpad.
  • Islaklık konusunda tek defterle deneyip hep size yanlış bilgi verdiğimi düşünüyordum. Gerçekten de farkediyormuş. Rhodia'nın kağıdı hemen hemen çoğu mürekkebi geç kurutuyor.
  • Tepede birde iki yıl önce yazdığım Hero Summer Safari'nin yazı örneğini koydum habersizce yanımda geldiği için poz dışı bırakmaya kıyamadım
Fiyatlar:
Dolma Kalem: 90 TL
Mürekkep : 35-40 TL
-Güzel Günler!

0 Yorum: