Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz. Merhabalar, aslında her birini ayrı ayrı yapmayı düşündüğüm, ama birbirine fazlaca bağlan...

Lamy Safari Red F & Diamine Oxblood & Keskin Color Neon

Şubat 07, 2014 Teknofil 2 Comments


Resimlere tıklayarak büyütebilirsiniz.

Merhabalar, aslında her birini ayrı ayrı yapmayı düşündüğüm, ama birbirine fazlaca bağlantılı olduğundan
ayıramadığım için üçlü inceleme yazıyorum. İlk dolma kalem, mürekkep ve defter incelemesi oluyor bu. Yani bu zamana kadar hiç icraat yapmamışım gibi bir şey. Sizlerle birlikte ben de yeni yeni alışmaya başlıyorum bu dolma kalem olayına. Drake'in de dediği gibi "Started from the Bottom". Amerika'nın Huysuz Virjin'i olan Bart Baker abimizin Parodi versiyonu daha iyi özetliyor :)
  İlk kalemim Pilot 78G olacak derken beklemekten sıkılıp biraz da kazıklanarak Lamy Safari sahibi oldum. Nezih'te ki personele bunun "konvertörü var mı?" dedim anlamadı "dönüştürücüsü var mı?" dedim yine anlamadı "Hani bu şişe mürekkebe sokuyon da berisinde bi vida var döndürüyon bildin mi?" dedim, adam "ha pompa istiyosunnnnn!" dedi.




Haliyle biraz şaşırdım, pompa da denildiğini biliyordum tabii ama pompa istediğimi bilmiyordum :) Neyse, adama "Z24 alacakmışım internette öyle yazıyor" dememe rağmen, adam "bak bu uyuyo denedik işte" diyerek faturada Z26 yazan, bir konvertör verdi ama oda zaten Z24 müş :). Kalemde, Konvertör de kırmızı olunca sesimi çıkarmadım




Evet Keskin Color'ın en çok çeşidinin olduğu yer olan Ankara, GaleriEkin'den bir yıl önce Pronot alıp bitirmişliğim vardı. O zamanlar Pronot 11 tl idi şimdi bunun kağıdın kenarı boyalısını çıkarmışlar neon adında fiyatı da 13 tlye çekmişler.


Kırmızısı adeta "Beni reddedemezsin" diyordu. Zaten kırımızı "Beni reddedemezsin" demektir bence. Kullanan kişinin de vermek istediği mesaj odur. Bir defterde aradığım en önemli şeylerden biri de genişletilebilir cep olması. Oraya, o defterden ayrı aldığım not kağıtlarını , aldığım kartpostalları falan koyuyorum, o yüzden ortadan lastikli defterleri pek sevmem, onlarda cep olmuyor.

Mürekkep ise bana, bu yazıları yazma sorumluluğunu kazandıran biri tarafından hediye edildi. Buradan ona tekrardan teşekkür ediyorum. Oxblood, kapağını ilk açtığımda kapağın içindeki renk, kurumuş kan gibi koyu kırmızı bir renge benziyordu.Bordo ile kahverengi karışımı bir renk olduğunu söyleyebilirim




 Ruhi Mücerret'ten alıntılarla bir yazı yazdım.Solak olduğumdan kaynaklanıyor aslında ama mürekkebin ıslaklığına suçu atıyorum. Son olarak yazı denemesinde 70gr.lık kağıttan yapılmış Pronot-Neon'a yazdıktan sonra "kesin arkaya geçirmiştir şimdi" diyerek baktığımda bir noktanın bile arkaya geçmediğini fark ettim sadece sayfayı çevirince arkadaki yazılar kendini belli ediyordu. Çok sorun yaratacağını sanmıyorum.


Benim için sıra söyle olmalı ama anlatırken öyle olmuyor. Yazılacak bir şey lazım önce. Defter, sonra yazacak şey(fikir - yani yazı denemelerinde yazılan ufak yazılar-),sonra deftere neyle yazacağız Kalem, kalem neyle yazacak Mürekkep. Ama öyle yapınca da konu bölünüyormuş da oradan oraya atlıyormuş gibi oluyor neyse doğru sıra bu sanırım


 herkese bol eli mürekkepli günler dilerim :)

2 yorum:

  1. Lamy Safari'lerin standart bir fiyatının olmaması çok kötü maalesef…Güzel bir üçlü olmuş incelemeniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumlarınız için ben teşekkür ederim. İnanır mısınız mağazalara sorduktan sonra interneti araştırdım ama yurtdışıyla aynı fiyata geliyordu. Ben de sorup almadığım için bana gönül koyan personelden özür dileyerek aldım.

      Sil