İlk kalem incelememizi Rollergillerden bir Rollerpoint ile yapıyoruz. Artık sizinde anlayacağı üzere her İnceleme dışı yazımdan sonra ...

Rotring Tikky Rollerpoint F İncelemesi

Şubat 02, 2014 Teknofil 2 Comments


 İlk kalem incelememizi Rollergillerden bir Rollerpoint ile yapıyoruz. Artık sizinde anlayacağı üzere her İnceleme dışı yazımdan sonra bir inceleme yayınlıyorum ve bu periyot hoşuma gitti böyle yazmayı sürdüreceğim :)
  Dolma kaleme geçiş kalemim olarak adlandırdığım halk dilinde "pilot-kalem" denilen bu kalemi yaklaşık 1 sene kadar kullandım 2 tane falan bitirdim sonra dedim ki her bittiğinde kalem almaya mı gidicem? keşke doldurabilse diyordum ama iyi ki doldurulamıyormuş yoksa burada bunu yazıyor olamazdım. :)

Parlak siyah plastik gövdesi çok zarif duruyor fakat, kapağı altına takıp çıkarttıkça gövdenin parlaklığı
gidiyor gibi nedense benim kullandıklarım hep öyle oldu kullanımdan kaynaklı olabilir
 Krom malzemeden yapılmış üzerinde rOtring yazan klipsi ise her türlü ısırılma ve kopartma testinden geçti gerçekten iyi sabitlemişler klipsi oraya :)


Tutma yeri uzun süreli kullanımdan sonra elinizden kayabiliyor ama ısınmadan dolayı akıtma gibi bir şey söz konusu değil.Siyah mavi kırmızı renkleri var fakat benim aldığım yerde kırmızı yoktu alamadım.az öncede bahsettiğim gibi doldurulabilir değil.sadece F ve EF uç seçenekleri mevcut.

 Belkide en sevdiğim özelliği D&R ın "Mürekkep Seviye Kontrol Penceresi" diyerek isim babalığı yaptığı şeffaf kısımdan kaleminizin ne kadarını kullandığınızı görebiliyorsunuz tüm rollerpointlerde olan bir özellik ama burada daha büyük ve daha kullanışlı bir şekilde yapmış rotring gerçekten iyi yapmış

 Ben D&R dan 5 TL aldım ama her yerde yok (örneğin Sivas'ta yok çünkü orada d&r yok kahrolsun bagzı sehirler:)) internetdeki Türk sitelerinde 4 TL ama ilginçtir ki yurt dışından getirtmek isteseniz 10 TLye gelmis oluyor ister 12li isteyin ister tekli ve bu biraz mantığa ters olmuş böyle olması için Türkiye'de üretilmesi gerekiyor diye düşünüyorum

Denemeyi Arwey'in özel kesimli Baer'inde yaptım. Az da olsa arkaya geçiriyor ama her 70 gr.lık kağıt gibi bunu da normal karşılamamız gerek, benim için sorun olmayacak düzeyde arkaya geçirme yapıyor konuyu Siyah renk üzerinden anlattım çünkü bu kalemin mavisi tükenmez kalemle yazılmış gibi gözüktüğü için sevemedim.
Herkese iyi onbeş tatiller dilerim.

2 yorum:

  1. Kalem gerçekten güzel ve kullanışlı. Fiyatıda uygun. Önceden almıştım 1 tane. Şimdi kayboldu :'( tavsiye ettiğim Lexi10i var. Ucuz bi kalem 2 - 4 tl.http://image.ceneo.pl/data/products/2695692/i-lexi-10i-niebieski-dlugopis.jpg uç tasarımı güzel ve kauçuğu elin kaymamasını sağlıyor...

    YanıtlaSil
  2. Bence bu kaleme, yenisini alarak bir şans daha verin çünkü gerçekten çok iyi bir kalem.
    Bahsettiğiniz Lexi 10i Rollerball sanırım Gel kalemlerle de aram iyidir tavsiyenize kulak verip bir tane edinmeye çalışacağım :)
    Yorumunuz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil