Herkese merhabalar, bu gün blogumu açalı 1 ay oluyor ve bunu yukarıda gördüğünüz Spotlight altındakiler ile kutlamak, bu mutluluğumu siz...

Hediye Çekilişi / Giveaway From PenTrain

Şubat 16, 2014 Teknofil 24 Comments


Herkese merhabalar, bu gün blogumu açalı 1 ay oluyor ve bunu yukarıda gördüğünüz Spotlight altındakiler ile kutlamak, bu mutluluğumu sizlerle paylaşmak istiyorum

Sizlere vermek istediklerim gönlümden kopanlar değil, elimde olanlardır. Bunu da belirtikten sonra hediyelere geçelim, 2 izleyicime Rhodia Bloknot defter ve incelemesini yaptığım Rotring Tikky Rollerpoint F uçlu kalem veriyorum. Bunları turuncu ve kareli olan deftere mavi renkli, siyah ve çizgili olan deftere siyah kalem gelecek şekilde kombinledim :)

Çekilişe Katılmak için yapmanız gereken şeyler çok basit!

(1) Sağ üst köşeden  Bu Siteye Katılın butonuna tıklayarak açılan pencereden İzleyicim Olmak.

(2) İzleyici olduktan sonra bu yazının altına YORUM YAPMAK.

Çekiliş 16 Şubat 2014 Saat 16:00 da başlamış olup, 24 Şubat 2014 Saat 04:00 da sonlanacaktır.


Not: Masa lambası çekilişe dahil değildir ama isteyen olursa verebilirim :)
Bir sonraki inceleme için ipucu
Herkese Bol Şanslar!

24 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Izleyicim olmamışsınız. Çekilişe katılmak için izleyicim olmanız gerekiyor.

      Sil
  2. Bu gibi çekilişler blogunun takipini arttırır, iyiki yaptın. Ben o lambayı istiyorum

    YanıtlaSil
  3. Blog un öyle güzel ki anlatamam.Hele trende ki yaşlı amcayla olan diyaloğunu nefessiz okudum.Bu arada çekilişe katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inceleme dışı yazılarımın sevildiğini duymak ne güzel :) benim icin onlar inceleme yazılarından daha değerli. Bol şanslar :)

      Sil
  4. Blogunuz hayırlı olsun. umarım uzun bir süre kalıcı ve güzel paylaşımlarda bulunursunuz.

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun blogunuz, bol bol paylaşım yapmanız dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  6. şansımız belki güler :)

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Sizede çıkabilir tabiki ama İzleyicim olmamışsınız. :( Çekilişe katılmak için izleyicim olmanız gerekiyor.

      Sil
  8. merhabalar çok güzel bir blog olmuş herkese bol şans

    YanıtlaSil
  9. Rhodia çok güzel bir seçenek olmuş.

    YanıtlaSil
  10. Herkese bol şans diliyorum

    YanıtlaSil
  11. Rhodia'nın perdahlı 80gsm kağıdını seviyorum..bu modelde sayfanın arkası kullanılamıyor sanırım..

    YanıtlaSil
  12. blogunuz hayırlı olsun cömert davranışınız içinde ayrıca teşekkürler güzel incelemelerinizi takip edeceğiz.

    YanıtlaSil