Herkese merhaba, öncelikle çekilişime katılıp, güzel beğeni sözlerinizden bolca sarfettiğiniz için hepi nize çok teşekkür ediyorum Her...

Hediye Çekilişi Sonuçları / Giveaway Results from PenTrain

Şubat 24, 2014 Teknofil 8 Comments


Herkese merhaba, öncelikle çekilişime katılıp, güzel beğeni sözlerinizden bolca sarfettiğiniz için
hepinize çok teşekkür ediyorum

Her ne kadar herkes iki şartımı da yerine getirmese de bu seferlik tüm yorum yazanları çekiliş listesine
dahil ettim. Tüm isimleri random.org`a girince 1. olup turuncu, kareli Rhodia defter ve mavi Rotring
Rollerpoint F kazanan Akronim ; 2. olup siyah, çizgili Rhodia defter ve siyah Rotring Rollerpoint F
kazanan Batur Alp Çetin Adlı izleyicim oldu .



Kazananları tebrik ediyor, sayfanın sağ tarafında gezinen file tıklamasını istiyorum. Derdinizi file anlatıp
e posta adresimi aldıktan sonra Ad Soyad Adres Telefon bilgilerinizi bana yollamanız yeterli olacaktır.
Böylece ilk çekilişimiz sonlanmış oluyor,izlemede kalırsanız belki bir sonraki çekilişte bir sürpriz de size gelir... Neden olmasın? :)

Herkese bol sürprizli günler dilerim :)

8 yorum:

  1. Biz kazanamadık ama kardeşimiz kazandı artık defteri verir bana :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir hediye iki kişiye gidiyor tebrik ederim.

      Sil
  2. Kazanan arkadaşları tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  3. Kazanmışım mutluyum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tebrik ederim kargonuzu bugün verdim, epostanıza gelen kod ile takip edebilirsiniz, iyi günlerde kullanın :)

      Sil
  4. bende kod alabilirmiyim takip için..

    YanıtlaSil
  5. Çok saolun http://i.hizliresim.com/emZOyY.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim bu güzel dişler için :D

      Sil