Merhaba Kalem Treni Takipçileri Bu hafta sizlere vereceğim pek güzel haberlerim yok maalesef, geçen hafta gelen Linkin Park solisti Cheste...

Barkın Bayoğlu ve Chester Bennington

Temmuz 25, 2017 Teknofil 0 Comments

Merhaba Kalem Treni Takipçileri

Bu hafta sizlere vereceğim pek güzel haberlerim yok maalesef, geçen hafta gelen Linkin Park solisti Chester Bennington ölüm haberini daha atlatamamışken bu sabah aldığım haberle sarsıldım. Bu hafta Haftalık yazısı kahveler, filmler ya da dolma kalemler içermeyecekti ama Barkın Abinin gidişi hakikaten zamansız oldu. :(

Dün gece saat 02:00 civarı Boğaziçi Köprüsü'nde söylenene göre 200lük bir motorla seyahat eden Barkın Bayoğlu, aracını durdurup karşı şeride geçen Broker Buğra Erdem'e çarptı, çarpışma sonucu kontrolü kaybeden Altın Elbiseli Adam kurtarılamadı. Yapılan açıklamalar böyle ama benim için ve dolmakalem camiası için üçüncü şahış ağzıyla anlatılacak kadar basit birisi değildi. Çevremde ne kadar motorsiklet ehliyeti olan kişi varsa hepsi Altın Elbiseli Adamın motorsikleti sevdirmesinin sonucudur. Şahsen tanış olmasam da ortak dostlarımız vardı ve şu an bunları yazarken gözlerim doluyor,  kendisine Allah'tan rahmet sevenlerine baş sağlığı diliyorum.
Geçen sene de yaptığı kaza sonrası bir programda "Ölürsem işimi yaparken öleceğim" demişti, Freni limon sıkar gibi sıkmayı, ön kaldırırken ilk sevgilimizi terk ediyormuş gibi debriyajı bırakmamız gerektiğini söylediğin için teşekkürler. Mekanın cennet olsun Altın Elbiseli Adam...



Geçen hafta perşembe ise sabah aklıma Linkin Park'ın Mayıs'ta çıkardığı One More Night albümünden Sorry for Now şarkısı düşmüştü kalktığım gibi açıp dinlemek istedim ama Linkin Park araması yapınca grubun solisti Chester Bennington'ın sabah 09.00'da evinde ölü bulunduğu intihar ettiğini öğrendim. :(
Chester Bennington taşkınlık yaratmayan, kötü alışkanlıkları ile gündeme gelmeyen sayılı rock müzisyenlerinden biriydi ve bu yaptığına hiç bir anlam verememiştim sonrasında internette okuduğum haberlerde yakın dostu Chris Cornell'in intihar etmesi üzerine sanki anlaşılmış gibi tam da Cornell'in doğum gününde intihar ettiğini öğrendim. 41 yaşında arkasında 6 çocuğunu babasız bırakabilecek birisi olduğunu düşünmezdim ama Lise zamanlarımdan beri en sevdiğim müzik gruplarından birisiydi. İntihar kötü bir şey ama madem hayatın pahasına bir mesaj vermek istedin o zaman umarım hedefine ulaşmışsındır Chester, huzur içinde uyu.

0 Yorum: