Devam Eden 2. Scrikss Şenlikleri için Tıklayınız Merhabalar, bu güzel çarşamba gününde bilgisayarım bozulduğu için internet kafede ç...

1. Scrikss Şenlikleri Sonuçları / 1st Scrikss Fest Results from PenTrain

Nisan 16, 2014 Teknofil 7 Comments


Devam Eden 2. Scrikss Şenlikleri için
Tıklayınız

Merhabalar, bu güzel çarşamba gününde bilgisayarım bozulduğu için internet kafede çekilişe katılıp şartları yerine getirmiş kişilerin kullanıcı adlarını büyük bir zevkle random.org'a girdim, birde bunu painte kopyalayıp etrafına biraz renk getirdim hani çok özensiz olmasın diye. Şaşırdığım şey; istemediğim halde mail adresi yazılması, yazmanız gerekmiyor diye editlediğim halde yazılmaya devam edilmesi, ilginç... :) Her zamanki gibi 1. ve 2. ye bahsettiğim hediyeleri veriyorum. Bu çekilişin kazananı...

Tıklayarak Büyütebilirsiniz.
1'er Adet 
Scrikss noteLook A6-40 not defteri, Scrikss Scrikssimo 0.5 uçlu versatil kalem, Scrikss EC-30 çevre dostu silgi, 2014 Yazarlar Ajandası
Kazanan 1. izleyicim Eren Özer,2. izleyicim ise prhn olmuştur

Kazananları tebrik ediyor, sayfanın sağ taraflarında otağını kurmuş gri filden eposta adresimi istemenizi ve bana Ad, Soyad, Telefon ve Adresini göndermenizi rica ediyorum. Bilgilerinizi bana verdikten sonra en kısa sürede hediyenizi kargoya vereceğim.

Dipnot: Bilin bakalım neden ben 1. Scrikss Şenliği dedim? Yakın zamanda sürprizlere hazır olun :)

Herkese Bol Sürprizli Günler :)

7 yorum:

  1. Devamını bekliyoruz.
    Ayrıca belirtmek istediğim bişey var. Siteye çekiliş için gelmiştim (bana çıkmamış ama olsun) oraya tıkladım buraya tıkladım birkaç yazınızı, tren hatıralarınızı okudum hoşuma gitti devamı gelir inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum yorumunuz için. Yazılarımı beğendiğinize sevindim :)
      yakında bir çekiliş daha yapacağım oda Scrikss ürünleriyle olacak çünkü sınavlarım bitmedi henüz :)

      Sil
  2. Çıkmayınca üzüldüm neyse ki devamı varmış. Bu arada sadece bende mi fotoğraf gözükmüyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KYK gibi bir devlet kurumundan bağlanıyorsanız gözükmemesi normal çünkü blogger'ın resimleri upload ettiği 2.bp. ile başlayan domain Güvenli İnternet kapsamında yasaklılar kategorisine koyulmuş,
      Başka bir ağdan bağlandığınızda resmi göremiyorsanız söyleyin, hemen düzeltirim.
      Yorumunuz için Teşekkürler :)

      Sil
  3. az kalsın sonuncu olacakmışım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim bilir belki bir sonrakini siz kazanırsınız :)

      Sil
  4. kazanmışım ama farketmemişim :( geç kaldım sanırım :(

    YanıtlaSil