Devam zorunluluğundan dolayı hafta sonunu tatil edemeyip alelacele otobüs bileti aldım. Geçen dönem bunu önemsemeyip bir dersten DZ ile kalm...

Kayseri Günlükleri - Gün 3 / Kayseri Diaries - Day 3

Nisan 25, 2014 Teknofil 0 Comments

Devam zorunluluğundan dolayı hafta sonunu tatil edemeyip alelacele otobüs bileti aldım. Geçen dönem bunu önemsemeyip bir dersten DZ ile kalmıştım, telaşım ondandı. Daha dolma kalem almaya falan çıkıp kırtasiyeleri gezecektim ama zaman tükenmişti. OfficeMate diye çok çeşitli dolma kalem satan bir yer olduğunu duydum Kayseri'de. Ama kaldığım eve çok uzak olduğu için gidemedim.

Bulutların bilgisayarla eklendiğini düşünüyorum.

Evin önünde bindiğim serviste farklı yerlerde oturan iki kadın twitter'da ki eleştirel yazıları ayıplıyor dalga geçiyorlardı sonunda şoför onları bağırdıkları için uyarıp susturdu. Bende acaba nasıl akıllanacak bu insanlar diye düşünüyordum. Yanlış anlaşılmasın, bu kadar insan neden otobüs garına gidiyor, neden trene binmiyorlar diye düşünüyorum. Yoksa insanların ne görüşte olduğu umrumda değil.

Neyse, X-Ray cihazından geçip bineceğim otobüse çantamı yerleştirmesi için muavine verdim.(Ne yani valizinize yardımcı oldukları için mi otobüsü seçiyorsunuz yoksa?)Yukarı çıkıp yerime oturdum. Ne tesadüftür ki arkamda yine japonlar -uzak doğulular- oturuyordu.



Yola çıktık yollar çok güzel ve düzgündü ama yinede otobüse binince başım ağrıyordu benim. Tren ne kadar sallansa da başım ağrımaz birileri çığırtkanlık yapmadığı sürece tabii :) Yollar harbiden güzeldi, Komple siyah ve bembeyaz şeritler ama Sivas sınırına girince iş değişti. Konya'dan sonra en büyük il olduğu için -yüz ölçümü olarak- merkeze ulaşması çok uzun sürüyordu. 2,5 saat sonra üniversitenin önünden geçip terminale girdik. Servise bineyim dedim bana "Otobüsle önünden geçmedin mi zaten niye oraya servis gitsin" dediler. Girişte inip yarım saat yurda mı yürüyecektim yani? Lanet olası otobüsler ve firmalar diyorum da inanmıyorsunuz.

Gelir gelmez internet kafeye girip bunları yazdım. Ama burası hiç hoş bir ortam değil kocaman adamlar Counter oynuyor bebe gibi birbirlerine bağırıyorlar. Buradan çıkıp kapının önündeki kedileri severim sonrada odama geçerim. Okuyan, okumayan herkese teşekkür ederim.

Herkese İyi Günler :)

0 Yorum: