Çok Teknik bunlar. Tam sınava 0.3 kalemle gireyim diye heves edince ucu tıkanacak kadar teknik alet edevatlar bütünü bunların hepsi. ...

Haftalık #2 Pentel Teknik Çizim Aletleri

Nisan 15, 2014 Teknofil 3 Comments

Çok Teknik bunlar.
Tam sınava 0.3 kalemle gireyim diye heves edince ucu tıkanacak kadar teknik alet edevatlar bütünü bunların hepsi.

Merhabalar. Neredeyse bir ay sonra ikinci haftalığımı vereyim dedim gecikmenin sebebi vize sınavları ve yaptığım 1. Scrikss Şenlikleri'nin biraz uzun sürmesi, onun da bugün biteceğini ve sonuçları gece olmasa da yarın sabahtan açıklayacağımı müjdeliyor konuya geçiyorum. :)

T Cetvelinin Adını T Harfinden Aldığını Biliyor muydunuz?
Bir kaç arkadaşım benden Pentel'in Hi-Polymer silgilerini incelemesini yapmamı istemişti. Tahmin edersiniz ki Sivas'ta hiçbirini bulamadım. Çıktığım yolculuklarda, Trabzon'da Pentel GraphGear 500 .3mm ve Pentel 120 A3 .3mm gördüm aldım. Silgilerin Tümüyle ise Kayseri'deki Forum AVM'de Karşılaştım. Sivas'a geri dönünce yurttaki çalışma odasına, teknik çizim masasına geçtim.




Tamam da silgi incelemesi nasıl yapılır ki? dedim ambalajını açtım hepsinin sonra aynı basıncı uygulayarak birbirine eşit üçer çizgi çizdim her silgi için, sonra her çizgi bütününü üstünde ismi yazan silgiyle sildim. Ortaya yukarıdaki gibi bir sonuç çıktı. Değerlendirmeyi bende sizlere bırakayım dedim. Alttaki 2 silgi günlük kullanımda kullanılabilir, diğerleri çizim yaparken silmeyi kolaylaştırmak gibi bir amaçla üretilmiş.


 
Resimleri doğru yerleştirebildiysem yukarıda GraphGear ve 120A3'ün dikdörtgen bir çizimini birde kağıtta oluşan delikleri göstermek ışık yardımı aldığım fotoğrafı göreceksiniz. Böyle bir şeye gerek duydum çünkü 120A3 beni öldürdü resmen, sürekli batıp durdu sinir etti beni. GraphGear 500'e kendi uçları gıcırtı yaptığı için tombow uç taktım. Sonuçta 120A3 parasını hak etmiyor ama Graphgear mutlu edecek cinsten.

Dolabımın üstü şuan böyle, sınavlar bitsin burayı da toplayacağım

Son olarak bilgi vermek amacıyla fiyatlarını da söyleyeyim, gitmem lazım çünkü önce çamaşırhaneye uğrayacağım sonra arkadaşım yerine ingilizce sınavına gireceğim umarım yakalanmam :)

Pentel GraphGear 500 0.3mm : 25 Lira
Pentel 120 A3 dx 0.3mm         :  9 Lira
Pentel Silgiler                     : 2,5-3 Lira civarında piyasada bulabilirsiniz.

Herkese Bol Haftalıklı Günler :)

3 yorum:

  1. Silgileri Kyseri Forum AVM deki hangi mağazadan aldınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nt mağazasından aldım. Yaklaşık bir ay önce...

      Sil
  2. Hocam bloguma beklerim. Yazmak isterseniz sizindir.
    Üstelik düzenli ziyaretçileri ile yazılarını daha çok kişiye ulaşır.
    http://teknikressamm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil