Merhaba Kalem ve defter yolcuları, Ayın başında yaptığımız üzere Scrikss Şenlikleri'ni geleneksel olarak devam ettiriyorum. Aynı zam...

2. Geleneksel Scrikss Şenlikleri / 2nd Scrikss Fest Giveaway from PenTrain

Nisan 26, 2014 Teknofil 37 Comments


Merhaba Kalem ve defter yolcuları,
Ayın başında yaptığımız üzere Scrikss Şenlikleri'ni geleneksel olarak devam ettiriyorum. Aynı zamanda trenin yola çıkışının 100. gününü kutluyorum ve bir önceki çekilişi tekrarlıyorum. Kaçırmış olanlar, yeniden şansını denemek isteyenler için...

İzleyicim Olan ve Yorum Bırakan 2 Kişiye
1'er Adet;
*Scrikss noteLook A6-40 not defteri
*Scrikss Scrikssimo 0.5 uçlu versatil kalem
*Scrikss EC-30 çevre dostu silgi
*2014 Yazarlar Ajandası
veriyorum.

Şartları yukarıda yazdım ama tekrar edecek olursak;
(1) Sağ üst köşeden  "Bu Siteye Katılın" butonuna tıklayarak açılan pencereden İzleyicim Olmak.
(2) İzleyici olduktan sonra bu yazının altına Yorum Yapmak.
*Aşağıdaki bitiş tarihi ve saatinden sonra, kazananlar bu blog üzerinden açıklanacaktır. E-posta yoluyla kimseye bilgi verilmeyecektir. Kazananlar, 10 Mayıs 2014 saat 23:00'a kadar Ad-Soyad,Adres ve Telefon bilgilerini vermemesi durumunda haklarını kaybedeceklerdir.

Çekiliş 26 Nisan 2014 Saat 16:00 da başlamış olup, 3 Mayıs 2014 Saat 20:00 da sonlanacaktır.

Disclaimer: Resimde görünen çarşaf çekilişe dahil değildir. Devlet malı olduğu için veremiyorum.

Herkese Bol Şanslar :)

37 yorum:

  1. katildim her zaman ki gibi

    YanıtlaSil
  2. Katıldım, bakalım sonuç ne olacak, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Adresimi yazmayı unutmuşum:)
    evdeyazar@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. Yine harika bir sürpriz yaptınız. Herkese bol şans.

    YanıtlaSil
  5. merhaba
    ecenin adresi olarak izliyorum
    ecebiroldereci@gmail.com
    sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Bana da yer açın bakalım :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Scrikss en beğendiğim markalardan biri, versatil kalemlerini daha önce hiç denememiştim merak ettim doğrusu. Yazarlar Ajandası da pek güzel gözüküyor, bu güzel çekiliş için teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. Ben niye katılmadım acaba

    YanıtlaSil
  10. İlkinde olmadı bu sefer olur inşallah

    YanıtlaSil
  11. Bu şenliğe bende katılmak istiyorum. Bol şanslar :)

    YanıtlaSil
  12. bende katılmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlara haber vereyim en iyisi :)

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Bu sefer ben de şansımı deneyeyim dedim.

    YanıtlaSil
  16. merhaba
    izleyicinim
    hediyelerine talibim
    Bahar Tuz

    YanıtlaSil
  17. Çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  18. Bende katılıyorum ve herkese bol şans diliyorum...

    YanıtlaSil
  19. izleyici oldum
    Çekilişe katılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  20. Merhaba, sizi takibe aldım. Kitap, defter, kalem ve kırtasiye meraklısı biri olarak çekilişe de katılmak isterim. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  21. 2. çekiliş hayırlısı bakalım :)

    YanıtlaSil
  22. Bu sefer bana çıkarmı acaba? Hayırlısı :)

    YanıtlaSil