İyi geceler sayın okuyucular. bu sefer çekiliş sonucunu tam söylediğim vakitte söyleyebilmek için bitiş saatini biraz kıstım. Biliyorum ka...

2. Geleneksel Scrikss Şenlikleri Sonuçları / 2nd Scrikss Fest Giveaway Results from PenTrain

Mayıs 03, 2014 Teknofil 4 Comments

İyi geceler sayın okuyucular. bu sefer çekiliş sonucunu tam söylediğim vakitte söyleyebilmek için bitiş saatini biraz kıstım. Biliyorum kampanyanın her hakkı saklıdır. yazmam lazımdı bunun için ama idare edin şimdilik bu uzun soluklu çekiliş zamanında bir kaç inceleme yazdım ders çalışacağım yerde :) Sonuçları açıkladıktan sonra onlarıda düzenleyip yayınlayacağım. Yine random.org'da tek bir çekiliş yaptım, 1. ve 2. olan izleyicilerim hediyelere hak kazanmış oldular :)
1'er Adet 
Scrikss noteLook A6-40 not defteri, Scrikss Scrikssimo 0.5 uçlu versatil kalem, Scrikss EC-30 çevre dostu silgi, 2014 Yazarlar Ajandası
Kazanan 1. izleyicim Fehmi Uğur Işık,2. izleyicim ise Mete Küçükçakır olmuştur
*Kazananları tebrik ediyor, sayfanın sağ taraflarında sizi bekleyen gri filden eposta adresimi istemenizi ve bana Ad, Soyad, Telefon ve Adresini göndermenizi rica ediyorum. Bilgilerinizi bana verdikten sonra en kısa sürede hediyenizi kargoya vereceğim.
*Kazananlar, 10 Mayıs 2014 saat 23:00'a kadar Ad-Soyad,Adres ve Telefon bilgilerini vermemesi durumunda haklarını kaybedeceklerdir.
"Bir sonraki yazılarda da burada olun inşallah" diyor odamda kendisini imam zanneden arkadaş.

Herkese Bol Kartonlu Günler Dilerim :)

4 yorum:

  1. Kazananları tebrik eder, güle güle kullanmalarını dilerim.

    YanıtlaSil
  2. Kazanmışım, teşekkürler...

    İletişim bilgilerimi mail attım...

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil