Treni kaçırmamak için bu hafta Haftalık'ı bir gün salladım. Bu hafta önemli bir konudan konuşacağız. Biliyorsunuz geçen hafta Manisa&...

Haftalık #5 SOMA

Mayıs 21, 2014 Teknofil 0 Comments


Treni kaçırmamak için bu hafta Haftalık'ı bir gün salladım. Bu hafta önemli bir konudan konuşacağız. Biliyorsunuz geçen hafta Manisa'da büyük bir kayıp yaşadık. Biz de bunun üzerine Sivas'ta iken örgütleşip Sivas'ın Ulaş ilçesine 1.000 adet fidan dikmeye gittik. O gün sadece 282 kişinin cansız çıkarıldığını biliyorduk. Sonra bu sayı 301'e dayandı, gerçekten acı bir şey. Sınıfta Sivas Kangal'daki madenlerin denetlenmesi için imza topladık, hocalar dahil bir çok kişiye imza attırdık. Üniversitedeki tüm çalışanların yakasında siyah kurdele vardı. Daha sonra Ankara'ya geldiğimde tüm otobüslerin önüne yapıştırıldığını gördüm. Dilerim böyle facialar bir daha yaşanmasın.


Ankara'ya gelirken çeşit çeşit insanlarla karşılaştım bunlar bir önceki Tren Seyahatleri yazısında yazıyor. Neyse eve yeni gelmişken kahve sırdaşım Ferdi beni bilardo oynamaya davet etti. Ben de uykulu olmama rağmen kabul ettim ama sonucunda 7-1 malup oldum. Yurtta yapamadığım şeyleri şu bir iki gün içerisinde yapayım diye kendime D&R'dan bir dvd film ve mikrodalgada patlatmalı mısırlardan aldım. Yurtta mısırı elektrikli ocakta yapınca tat vermiyor, bu gidişle mikrodalgayı yurda götüreceğim.

Hayranı benden çok olan pembe masa yine karşınızda.
Kelebek ve dalgıç dört dalda Oscar'a aday olmuş muhteşem bir film.3 hafta komada kaldıktan sonra sol gözü hariç komple felç olan bir adamın yaşama tutunuşunu anlatıyor. Konuşma uzmanı doktorumuzda burada kelebek rolünü üstlenip onun göz kırışlarının tercümanı oluyor. Bir diğer yandan çekiminin kolay olduğunu düşündüğüm bir film, çünkü herşey adamın tek bir gözünden görüldüğü şekilde çekildiği için diğer oyuncuların hepsi sadece sabit duran kameraya oynuyor. Senaryo sağlam olunca bunlara göz yumabiliyoruz elbette. :)

Bu hafta beni bir kaç sınav bekliyor onun dışında pek bir meşguliyetim yok gelirken ki tren yolculuğum hakkında da bir yazı yazayım diyorum.

Herkese Bol Haftalıklı Günler :)

0 Yorum: