Merhaba Kalem ve Treni Severler, Biliyorsunuz geçen Ramazan Bayramında "Benden bir kart almak ister misiniz?" demiştim. Siz d...

Kalem Treni 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı Kartpostalı

Ekim 20, 2017 Teknofil 0 Comments


Merhaba Kalem ve Treni Severler,

Biliyorsunuz geçen Ramazan Bayramında "Benden bir kart almak ister misiniz?" demiştim. Siz de büyük bir ilgi göstererek bana adreslerinizi ulaştırdınız. Bazılarınızla yazışmaya devam ediyoruz.
Bu Cumhuriyet Bayramında da listemi biraz daha genişletme adına tekrar soruyorum eğer benden bir kartpostal almak isterseniz yapmanız gereken tek şey bana yazışma adresinizi (İş adresi ya da posta kutusu da olabilir) Kalem Treni Instagram Hesabı aracılığıyla DM olarak yollamanız.
Katılmak için ikinci bir yol ise ilk, sizin bana kart yollamanız. Bunun için alıcı kısmına aşağıdakileri yazmanız yeterli olacak.

Oğulhan Bilecen PK:31  Etimesgut / ANKARA
Hepinizin 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nı kutluyor, Kart ve Mektuplarınızı bekliyorum.

İyi Bayramlar :)