Herkese sisli bir Ankara akşamından merhaba! Bu blogu bir yıl önce bugün açtım ve ilk yazımı yayınladım. Bir Tren Seyahati yazısıydı. Ne...

4. Scrikss Fest ve KalemTreni'nin Doğum Günü Çekilişi / 4th Scrikss Fest and Birthday Giveaway

Ocak 19, 2015 Teknofil 57 Comments


Herkese sisli bir Ankara akşamından merhaba! Bu blogu bir yıl önce bugün açtım ve ilk yazımı yayınladım. Bir Tren Seyahati yazısıydı. Neredeyse hiç bir beklentim yoktu bu blogtan bir kaç hafta sonra hevesimi alır, yazdıklarımın değersiz olduğunu düşünüp kapatırım sanıyordum. Ama öyle olmadı. Sizler bana bunun öyle olmadığını gösterdiniz ve artık olay sadece trenler ve kalemler hakkında yazmak değildi. Benden bir şeyler bekleyen okuyucularıma yazmaktı. Bu bana bir sorumluluk verdi ve şu an buradayız. Trenin yola çıkışının birinci yıl dönümünü, Kalem Treni'nin doğum gününü kutluyoruz. Bu sevince ortak olmanız için bir çekiliş düzenlemeye karar verdim.

(Bu çekiliş devam ederken ben bir takım üniversite işleriyle uğraşıyor olacağım. Herkes dağılıp kendi ortamına döndüğünde burada bir kaç tane meraklı okuyucu kalacak ve onlara bu yola nasıl çıktığımı anlatacağım  . Perde arkasında olan olaylarla ve bir senede edindiğim istatistiksel verilerle birlikte.)

İzleyicim olup yorum bırakan 1 kişi;

*Scrikss Vintage 17 Bordo Renkli Dolma Kalem 

*Diamine Red Dragon 30ml Dolma Kalem Mürekkebi
*Fabio Ricci A5 Boyutlu Çizgisiz Sert Kapaklı Defter Kazanacak.

Yapmanız gereken; eğer hala izleyicim olmadıysanız,
Sağ Üst Köşeden İzleyicim olmak ve
Bu Yazının Altına Yorum Yapmak


Son Gün 31 Ocak 2015 !
Çekiliş Sonunda şartları yerine getirenler arasından random.org'un 1. olarak seçtiği kişi kazanacak.

Kalem Treni'nin uzun yıllar yoluna devam etmesi dileğiyle,
Herkese Bol Şans :) 

*Disclaimer: Bu çekiliş 19 Ocak 2015 Saat: 00.00'da başlamış olup 31 Ocak 2015 Saat: 23.59'da sona erecektir. Kazanan kişi bir hafta içinde adres bilgilerini göndermez ise hakkını kaybeder. Çekilişe görselde kullanılan masa, masa lambası ve oyun sahası dahil değildir. Yazar çekiliş ürünlerini ve koşullarını değiştirme hakkını saklı tutar.

57 yorum:

  1. katildim. nice nice yaşlara

    YanıtlaSil
  2. Nice bol yazılı yıllara Kalem Treni! Ben de katıldım bu güzel çekilişe :)

    YanıtlaSil
  3. Nice güzel senelere! İyi ki yazmaya başlamışsın ve hatta devam etmişsin diyorum =) Çekiliş şansı için teşekkürler! =)

    YanıtlaSil
  4. Nice senelere! Ben de katılmak istiyorum çekilişe :))

    YanıtlaSil
  5. Ben de katıldım.. Bol yazılı bir blog olması dileğiyle..

    YanıtlaSil
  6. Nice senelere ve güzel dolma kalemli günlere :)

    YanıtlaSil
  7. nice senelere, bende blog yazmaya çalışıyorum umarım senin gibi başarılı olurum. Aynı zamanda ilk kez çekilişe katılıyorum. Herkese başarılar :)

    Benim blog adresim: http://kalemeraki.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  8. Nice yazılarla nice senelere kalemtreni :)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar,
    bu şans nerededir
    hiç rastgelmiyor
    hediyeler güzel
    dilerim çıkar
    selamlar

    YanıtlaSil
  10. Nice yaslara! Perde arkasini merak ettim :)

    YanıtlaSil
  11. Nice yıllara efendim. Umarım şans yüzüme güler.

    YanıtlaSil
  12. merhaba
    gfc: tugba çiftci

    adyghe-kizi01@hotmail.com
    bol şans bana :)

    YanıtlaSil
  13. Nice senelere :) Belki bir ilk olurda bu sefer de ben kazanırım :)

    YanıtlaSil
  14. Hediye kazandığım görülmüş şey değil de umut fakirin ekmeği işte... :P :)

    YanıtlaSil
  15. Ben de bir yorum bırakayım dedim. Bana çıkarsa haber ver, sonra yeniden çekersin. :)

    YanıtlaSil
  16. Şu an mobildeyim de nasıl izleyici olucam acaba?

    YanıtlaSil
  17. Nice postlara, ben de şansımı denemek isterim:)

    YanıtlaSil
  18. Ben de katıldım. Bu vesileyle takibe devam edeceğim. Nice Yıllara.

    YanıtlaSil
  19. Daha nice senelerini görün efendim bol çuf çuf lar size :)

    YanıtlaSil
  20. Merhaba , bu vesileyle blogunuzla tanışmış oldum :) daha nice senelere ...

    YanıtlaSil
  21. Nice senelere, nice güzel yazılara.

    YanıtlaSil
  22. şansımızı deneyelim. Nice yıllara :)

    YanıtlaSil
  23. Hayırlı olsun inşallah bu yıldönümünde gülen ben olurum

    YanıtlaSil
  24. Yeni yaşınız hayırlı olsun. Bakalım çekilişten bana da bir şey düşecek mi?

    YanıtlaSil
  25. Başarılar. Nasıl takibe alıyoruz bilmesem de

    YanıtlaSil
  26. Herkese bol şanslar, umarım nice yıllar bu blog devam eder.

    YanıtlaSil
  27. katıldım gfc:imzalı
    nazanimzali@gmail.com

    YanıtlaSil
  28. Haydi bakalım izleyici olduk :)
    Nice mutlu yıllara

    YanıtlaSil
  29. Nice yıllara..
    Çekilişe katılıyorum.

    YanıtlaSil
  30. HAYIRLI OLSUN NİCE YILLARA...

    YanıtlaSil
  31. Nice yıllara,ben de varım.

    YanıtlaSil
  32. Nice yıllara, Kalem Treni'ne uzun seneler diliyorum :)

    YanıtlaSil
  33. Çekilişe katılmak istiyorum, nice yıllara.

    YanıtlaSil
  34. merhaba
    gfc: ecefobi
    ecefobi@gmail.com

    YanıtlaSil
  35. Kalem trenine uzun ömürler dilerim. Çekilişe katılmak istiyorum

    YanıtlaSil
  36. birinci yılınız kutlu olsun :) katıldımm
    email: e.nu.de@outlook.com

    YanıtlaSil
  37. Nice yıllara, basarilarinizin devamini dilerim.Cekilise kaltılmak istiyorum.

    YanıtlaSil
  38. Birinci yılınız kutlu olsun :)

    YanıtlaSil
  39. Çekilişe katılmak için yazmıyorum, sadece nice yıllara demek istedim, bu tren durmasın. :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  40. Nice Yıllara 😎😎😎

    YanıtlaSil
  41. Nice seneler sağlıkla devam etmenizi dilerim, saygılarımla.

    YanıtlaSil
  42. Herkese bol şans, nice senelere..

    YanıtlaSil
  43. Sınavlarınızda başarılar ve nice seneler

    YanıtlaSil
  44. Saatler kala ben de katılayım. Herkese bol şans!

    YanıtlaSil
  45. Nice senelere ve nice güzel yazılara.

    YanıtlaSil
  46. Ben de varım kalem treni :)

    YanıtlaSil