Bu hafta size Instagram'da paylaştığım bir fotoğraf dizisinden bahsedeceğim. Düşünce Sarmalı; saçma sapan bir kelimeyle, bu kelime...

HAFTALIK #12 Düşünce Sarmalı

Ocak 13, 2015 Teknofil 2 Comments

Instagram
Bu hafta size Instagram'da paylaştığım bir fotoğraf dizisinden bahsedeceğim. Düşünce Sarmalı; saçma sapan bir kelimeyle, bu kelimeyi çağrıştıran başka bir karman çorman kelime öbeğinin bir araya gelip "Aaa bunlar birbirini çağrıştırıyor. Hadi yazayım" diyerek başladığım devamını kafiyeli yada çağrışımlı kelimelerle tamamlayıp merkeze de günün anlam ve önemini denk getirmeye çalıştığım bir yazı çalışması.

Instagram
Bazen birden fazla kalemdar bir araya gelirsek hızlıca döndürüyoruz aklımıza gelenleri. Bazı zamanlarda da -genelde ders çalışırken- kendiliğinden ürüyor bu spin. Şimdi aklıma bununla alakalı birşeyler geliyor mesela yazarsam devamı gelir boş verirsem gelmez.
Instagram
Daireleri pergel ile çiziyorum. Sonra bazı yerleri silip içe doğru devam eden bir sarmal oluşturuyorum. Kimileri bunu salyangoz kabuğuna benzetiyor. Bazı mühendis adayları da "Ne o türbülans mı çalışıyorsun?" diyor.

Instagram
Bunları çalışma odasında köşede ki masamda yaparken gelip geçen soruyor ne yapıyorsun? niye boş işlerle uğraşıyorsun? Sen işsiz misin? gibi sorular oluyor genelde. 
Zaten sınavım olmadığı zamanlar çalışma odasına Uykusuz okumak için. Sayfalarını da hışırdata hışırdata okuyorum. Bazen gülmekten kendimi alamıyorum. Sonra pardon deyip kapıya çıkıyorum basıyorum kahkahayı. Sonuçta her türlü rahatsız oluyorlar. Bir de sabah namazına kalkıp ders çalışmaya gelenleri yüksek sesli dubstep müziğim ile ağırlıyorum. Sonra bana kimse hoşgörüsüz demesin...

Devamını Instagramdan #DüşünceSarmalı ve #PenTrain etiketleriyle takip edebilirsiniz

Herkese Bol Sarmalı Günler :)

2 yorum: